nuffnang

Isnin, 2 Julai 2012

Peringatan dari Allah

30 Jun 2012, tarikh keramat yang tidak dapat ku lupakan, tarikh ni terjadinya insiden yang datang tanpa di undang, dalam erti kata lain aku hampir menemui ajal, iaitu hampir lemas dibawa arus sungai. Bukannya aku takut mati, cuma amal ibadah ku kurang, apa yang harus ku bawa dihadapan Allah nanti sekiranya ajal menjemputku. Kejadian ni merupakan peringatan buat ku, Terima kasih ya Allah, kerana kau berikan aku peluang untuk aku meningkatkan amal ibadah ku. Aku mohon ya Allah, sekiranya ajal ku tiba, kau terimalah segala amal ibadah ku. Pesanan ku buat pembaca blog ku, sama-sama kita beringat, ajal tidak mengenal manusia, tempat kita dimana berada, marilah kita sama-sama mematuhi dan menjalankan segala yang diperintahkan oleh Allah SWT dan kita tinggalkan segala yang dilarang. selamat beramal!

اَللّهُمَّ اخْتِمْ لَنَا بِاْلاِسْلاَمِ وَاخْتِمْ لَنَا بِاْلاِيْمَانِ وَاخْتِمْ لَنَا بِحُسْنِ الْخَاتِمَةِ
“Ya Allah, akhirilah hidup kami dengan islam, akhirilah hidup kami dengan membawa iman, akhirilah hidup kami dengan husnul khotimah”
Ameen

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subhanallah