nuffnang

Sabtu, 31 Disember 2011

EntrI YanG TerakhiR2011™


BismillahirrahmanirrahiM

ok...aku buat kesimpulan sekarang mengenai kenangan yang aku dapat pada tahun 2011...
tahun ini aku banyak cipta kenangan diluar rumah mak bapaku, luar tawau, luar sabah...
iaitu cipta kenangan di Universiti Pendidikan Sultan Idris...
macam biasa kalau berpisah dengan keluarga sudah tentu banyak kenangan yang tidak menggembirakan pada diriku...
:( banyak dugaan yang datang menimpa diri ini...
semua dugaan dapat juga diatasi...tapi tanpa keluarga tanpa disisiku...
sehinggalah sekarang ni masalah ku masih ada lagi yang belum aku atasi...
pasal masalah ni...aku biasanya pendam tanpa luahkan dengan kawan...susah mau luahkan dengan kawan2...lebih selesa atasi masalahku tanpa pengetahuan kawan2...kesian juga dengan kawan2 ni...sebab drang juga banyak masalah...walau apa pun...aku punya masalah...aku tanggung sendiri...

bab2 yang manis pula...sangatlah kurang aku dapat...sebab selama aku belajar di UPSI aku selalu bertapa dalam bilik (menyendiri)...itu la sebabnya masalahku susah untuk diselesaikan oleh kawan2...kenangan manis yang aku dapat sepanjang 2011 ni...melihat kawan2...keluargaku gembira dan ceria...(pelikkan kenangan manisku)...

yang penting tahun baru 2012 yang akan datang esok...aku hanya berdoa supaya Allah jadikan hamba yang tidak pernah kenal erti putus asa...dan jadi hamba yang kuat menghadapi dugaan...
Selamat Tahun Baru


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subhanallah