nuffnang

Ahad, 1 Januari 2012

Ku Memerlukanmu

Mak...Pak...
Dikala Aku Sedang Berjuang Diperbukitan Ilmu Ini...
Dikala Aku Sedang Mengejar Sebuah Kejayaan...
Dikaulah Sumber Kekuatan Untuk Merealisasikan ImpianKu...

Jika Hari Ini Aku Jatuh...
Jika Hari Ini Aku Gagal...
Jika Hari Ini Aku Putus Asa...

Dikau Bimbinglah Aku...
Dikau Doronglah Aku...
Dikau Doakanlah Aku...
Disebuah Jalan Yang Lurus...
Agar Aku Dapat Berdiri Teguh...
Untuk Berjuang Semula...
Dijalan Yang Allah Redhai...

p/s: terima kasih mak pak sebab kamulah aku dapat meneruskan perjuangan
yang hampir aku jatuh dan gagal...
Aku berjanji agar menghargai peluang yang ada...
akan ku balas jasa mu hingga akhir hayatku...
Ya Allah ya tuhanku aku bersyukur kepada Mu...kerana kau jadikan mak bapaku seorang hamba yang kuat dan tabah untuk mendidik anaknya...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subhanallah