nuffnang

Rabu, 30 Mac 2011

umpama aiskrim terkena pancaran matahari...

hari ini bnyak kwn2 aku mengeluarkan air mata yg mnnjukkn ksdihn:(...
mksudnya msti ada ksusahan atau msalah dlm dri drang ni...
dan bnyak2 kwn aku yg brsdih...ada 2 org jak yg buat aku terikut-ikut sedih...(nma kwn tu rhsia)
kwn aku yg seorng ni...mmnta tlong dgn aku sbb(rhsia jgk)...sbb fmily dia jauh dri dia dan bf dia pun sma jgk tpi...d upsi ni cuma ada kwn jak yg blh bantu msalah kta selain diri kta...ntah la knpa...hati aku cair apabila kwn2 aku mnangis mau mntak tlong...jdi aku pun tlong drang la mengikut kemampuan ku...aku bersyukur jgk la dgn tuhan...sbb aku dberi hati yg lmbut(bkan mau bangga2kn dri ya...)
aku buat smua ini bkan mau tunjuk2 kebaikan aku dgan orang lain atau apa2 la yg sama wktu dgnnya...blasan pun aku tdak mau...tpi aku hanya mau drang ni menghargai dan mengetahui apa tu kawan baik...dan paling pnting dlm hidup ni apabila ada ksusahan, kluarga, tman istimewa, shabat, kwn biasa...dn sbgainya...blh mmbntu msalah yg kita alami...sekiranya di izinkn Allah...
hari ini bnyak mmberi aku pngajran dlm hdupku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subhanallah