nuffnang

Isnin, 18 April 2011

Kami ber3 Di dunia UPSI

UPSI tempat kami melanjutkan pelajaran...
bermulalah hidup kami sebagai seorang perantau...
disinilah kenangan tercipta...

yang ini aku...
pemilik blog...
antara kami bertiga aku paling tua...
jadi aku la raja...
dan drang hulubalang ku...hehehe...
(gurau ya zam...krul...)
gambar ni masa kami sama2 berbincang sebelum peperiksaan bermula...

ini la c Zamri....
orang yang mementingkan gaya...hikhikhik...
dan menurutnya lagi dia lebih mementingkan rambut daripada semua yang ada di dunia ni....
betul ka zam???
dan menurutku plak dia ni pantang tengok kamera....
betul ka zam???
jawab zam...jgn tidak jawab....
walau apa pun...
penampilan harus dijaga...
hehehe...

ini plak c Krul...
mangsa buli c Pemilik blog dan c Zamri...
btul ka krul...( awas kau kalau kau menipu)
hahaha....
menurut Pak jabit(pelakon Hantu kak limah balik rumah)
dia ni kaki tengok DVD...hehehe...
jangan marah krul...(nanti aku bako!!!)

dan inilah kami...
gambar ni kami sedang ber'DISCUSS'...
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
Turun bawa lagi...
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
tujuan aku buat post ni...
untuk dijadikan kenangan dalam sem1...
yang akan kami tinggalkan tidak lama lagi....
kepada Zamri dan Krul...
mintak~~~maap...
klu ada silap tentang kamu di post ku kali ini...
tapi aku tau kamu sporting...
itu la aku post...hehehe...
Magsukul dari lallahan makagawa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subhanallah